marloesweijers.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marloes

Reacties

Reacties

Opa Angerlo.

Wat leuk dat ik een berichtje mag sturen. Oma en Opa wensen je een goede reis maar voor alles een behouden thuiskomst.We zijn erg trots op zo'n kleindochter die ons zo laat meegenieten van haar belevenissen in dat verre Afrika We blijven je volgen tot je terug zien in Angerlo.
Met de groetjes en kusjes van Opa en Oma.

Peter,Serra,Jari,Ingrid

He Marloesje,
Heel veel succes met de voorbereidingen.
We vinden het leuk dat we je kunnen volgen, vooral Peter vindt het leuk. Hij wil natuurlijk op dehoogte blijven van jouw verhalen. (Peter zal het leuk vinden als je met een leuke neger thuis komt, voor Gorsje.)

Marloes

Haha, dan zien jullie me volgend seizoen in: Grenzeloos verliefd!

Maar ga daar maar niet van uit, ik houd het bij Hollandse boeren ;)

Marloes

Ha ha Marloes,

Zeg nooit nooit, dan juist onmoet je de liefde van je leven. Je weet het niet misschien onmoet je wel een super knappe dokter, hi hi ;-)
Ik wens je veel plezier. Ik heb een jaar of 10 geleden ook 2 maanden in het buitenland gewerkt, wel niet zo ver weg maar ik heb er veel van geleerd en mooie herrinerinen aan over gehouden. Tot bij de diplomering.

Gr Marjolijn

Willy Reijrink

Hallo Marloes,

Startklaar voor vertrek? Je spreekt al een aardig woordje Swahili. communiceren zal vast geen probleem zijn.
Goede reis en heel veel succes. Ik zal je volgen op je weblog.

Groeten, Willy

Mayke Bergman

Marloes,

Als je dit leest zijn de 1ste spannende ervaringen al een feit! Hopelijk een goede reis en aankomst gehad. natuurlijk ga ik je volgen. Als je iets nodig hebt, horen we dat graag!!!

Ingrid Wibbelink

Wauw, wat een ervaring.

Heel veel plezier gewenst en houd je staande.

wilma en Gerard

He super je reactie, erg leuk om te lezen je schrijft het erg leuk . We zijn trots op onze nicht. Ik wil het daar ook wel eens zien ik ga als vlieg mee bij je moeder in de koffer HA HA . Heel veel plezier we kijken uit naar het volgende verhaal
Groetjes de van Dijkjes Lathum

Joke

Ik kijk verwachtingsvol uit naar je volgende verslag, ik vind het ontzettend leuk om je verhaal te lezen.
Wat een barbaarse praktijken worden er gehanteerd daar in het ziekenhuis, als je hier bent kun je je daar geen voorstelling van maken. Het ik maar goed dat er af en toe eens mensen gaan kijken op andere plekken in de wereld, zodat je daarna heel goed beseft hoe goed wij het hier eigenlijk wel niet hebben.
groetjes Jan en Joke

heidi bosman (vriendin van wilma)

wat geweldig om je verhalen te lezen, het ga je goed !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!